onsdag 4 mars 2009

Våran affär Konsum, 2 min bort.

Jag måste bara få skriva av mig lite. Jag upptäckte att vi hade slut på mjölk nu på morgonen och kaffet smakar inte gott utan. Så, trött som man är kl 07.58, hoppar i kläderna, tar med visa kortet. Jag kommer fram till dörren. låst fortfarande. Det står en lapp på dörren: Tyvärr så kan vi inte ta emot kort just nu då vi har problem med uppkopplingen till banken.

jag: - FAN JÄVLA SKIT.

Detta är ett rätt typiskt fenomen med våran affär konsum (Coop nära). Alltid är det något som är fel. När det inte är deras jäkla internet så är det frukten som är möglig, Brödet som är torrt, mjölken som är sur, pålägget som har krymt ihop osv. ni hajjar. Vad jag har fått höra så har dom legat illa till hos hälsomyndigheten inte bara en gång, utan 4-5. Detta är den absolut sämsta affär jag har handlat på. snälla, kan inte ICA komma och ta över skiten så man får lite kvalité.

baj!

//R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar