söndag 15 mars 2009

Flanell metal from hell

Just nu spelar jag in ett band som heter PLECTOR (www.plector.se) från Umeå. Ett riktigt bra band med grymma låtar. Jag måste säga att det är länge sen jag hade så roligt i studion under tracking. Allt är 100% flanell och bärs. Idag ska vi editera trummorna som vi spelat in under två dagar.

Vad mer... jo, Vi är i studion med mitt band HATE AMMO (hateammo.com) och spelar in våran fullängdare. Alla trummor är trackade, samt bas och en gitarr.

Sedan har jag gjort en ny tattoo. snygg som fasen blev den. ska visa bilder här när det finns tid.

back to work!

laters!

//R

1 kommentar:

  1. Hejsan svärsonen. Verkar att du är riktigt aktiv och igång . Roligt att göra stimulerande jobb.Har varit inn och sett tattoveringen på facebook.Sköt om dig!!

    Kram Jytte

    SvaraRadera