fredag 19 juni 2009

Tack!

För en schysst midsommar fest. Det blev en nykter tillställning med familjen + fam. Tureson på marieberg. Vi anlände dit kl 16 med full packning bestående av MAT. Vi hade kommit överens om att vi skulle ha lite knyt kalas så vi tog med oss tårta, lax i folie (grill ready) och hemma gjord potatis sallad. Josefine och Mathias bjöd på kotletter, grönsallad och grillspett. Kidzen lekte som tokar non-stop. Precis efter käket var det som att alla föll i nån slagt mat koma. Jag höll på att somna i deras sköna soffa. Men då kom jag på att det fanns ju jordgubbs tårta i kylen och förbrukade min sista energi för att gå och greppa mig en bit. mums! well, kl 20.00 begav vi oss hemåt för en stilla kväll hemma. Emma kollar frek, siåna å bebisarna (Shrek den tredje, som den igentligen heter :) )

//Ronnie

1 kommentar:

  1. Det har varit en heltrevlig kväll kan jag förstå.Alla tiders.Jag var på fest på fredagskvällen med mina kollegor på skolan. Det blev till ännu en Tigerjakt och Lilla Olle i skogen----. Väckte jubel. Ingen trummor för mig då men när jag kommer till Umeå då--------.

    SvaraRadera