onsdag 1 april 2009

Mycket att göra...

Just nu så är jag inne i en väldigt hård period av jobb. Dels så mixar jag Evermoores debut skiva, inspelning av min egen skiva med Hate Ammo samt mixning/mastering av Plectors debut skiva.
Jag klagar inte, detta är exakt vad man drömmer om som egenföretagare. Men igår kände jag att jag kanske borde vila nån dag, bara lite hockey och dricka kaffe :) Jag har jobbat konstant i flera veckors tid. Från tidig morgon till sena kvällar. Nåja, dags att dra till studion och spela in sång till Hate Ammo skivan. just de, höll på att glömma. Vi ska upp till vackra Kiruna och lira med Hate Ammo den 11:e april. Det ska bli SKIT KUL!

//R

1 kommentar:

  1. Kära Ronnie.

    Sköt om dig väl. Bra att du har mycket jobb.Det unnar jag dig verkligen. Sen gör du ju sånt du tycker är roligt.Det är viktigt att tänka på. Lite positiv stress är bara bra. men du borde kanske ta en paus emellanåt.Kanske ett par timmar där du gjorde helt annat.Kanske gick på stan och fika med familien?? Nå. Jag vet att det kostar besväret att ta sig dit, men du måste väl änddå medge att det också kunde vara trevligt.Det var bara ett alternativt förslag till att dricka kaffet hemma.Lycka till i Kiruna. Ska Anne och Emma med? Kram jytte

    SvaraRadera